Máte-li zájem o osobní věnování s podpisem autora napište nám prosím do mailu k objednávce. *** Máte-li zájem o osobní věnování s podpisem autora napište nám prosím do mailu k objednávce.

Díky za vaší snahu změnit lidi k lepšímu

Vážený pane autore,

vaši knihu MOTIVACE jsem přečetl dvakrát po sobě, tak jako čtu ostatní knihy. Napoprvé jsem zvědavý jak to "všechno proběhlo", napodruhé čtu pozorně, a ke kapitolám které mne něčím upoutaly,  se dokonce vracím vícekrát. Některé pasáže knihy byly pro mne rozvláčné a někdy jsem je i přeskakoval. Především pasáže, kde je vykreslena vaše rodina a vztahy uvnitř. Pokud někoho neznám osobně a mám si z něj brát příklad, jde mi to docela těžko. Ale na druhou stranu věřím, že pro většinu čtenářů to může být velmi orginální, zajímavé a přínosné.

Co se obsahu knihy týče, a myšlenek které se snažíte předat a vysvětlit, naprosto souhlasím se vším co jste napsal. Je to ale dáno tím, že patřím ke "starší" generaci, jsem ročník 1963, a mám zcela jinou výchovu než má dnešní generace. Mám pocit, že kniha má tři podkapitoly.

Tou první je část jak vycházet se zaměstnanci ve firmě, jak je motivovat, a jak zajistit jejich pracovní postup. Nikdy jsem nepracoval ve firmě, kde bylo více lidí, nicméně i v malém kolektivu platí ono rozdělení na čtyři obdélníky od Já vím / Oni neví, až po Já nevím / On ví. 

Druhá kapitola se týká natažení Maslowovy pyramidy na sociální raketu. Podle mne, nejsilnější část knihy.  Plně souzní s mým životním krédem - na co jsem si nenašetřil, to si nekoupím. Pro dnešní generaci to musí znít zcela absurdně! Ovládání masivní reklamou výstavby "sociální rakety" a životními nároky nějaké střední "pseudotřídy", se vrhají do všemožných půjček a hypoték. Žádná reklama nevysvětluje, jak těžké je splátku později splatit. Ani náznak o tom, že platební schopnost se může během několika let změnit. Problém výše splátek, potažmo i vyšších příjmů se pak zákonitě projeví ve vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec, kdy možnosti obou jsou zcela rozdílné.

Třetí kapitola pak charakterizuje určité typy lidí. Je to stejné jako v přírodě. Smečku vždy vede alfa samec, za kterým smečka jde, protože cítí jeho přirozenou autoritu. Autorita je věc, kterou si nekoupíte, ale můžete na sobě pracovat, abyste si ji uměli u druhých lidí získat. Jak dlouho a jak dobře bude smečka existovat, záleží na vedení smečky a na tom, zda si každý umí najít ve smečce své místo. Vlastní přeceňování, stejně jako podceňování, nikdy nikomu nic dobrého nepřineslo.

Tady je tedy mé shrnutí pocitů z knihy MOTIVACE.

S vašima myšlenkama souhlasím především proto, že je mi tolik kolik mi je, a na vlastní oči jsem to vše kolem sebe viděl. Kdyby mi dnes bylo kolem 30 a měl bych se řídit tím co nám čtenářům radíte, nevím, zda bych to přijal za své. Jsou to věci, které si musí každý prožít sám, a poučit se z nich! Naštěstí je doufám dost soudných lidí, kteří se do knihy začtou s chutí, popřemýšlejí nad obsahem, a snad i trochu pozmění své myšlení směrem k větší realitě života.

Díky za vaší snahu změnit lidi k lepšímu.

Chadziantonidis Kosťa, muzikant, šéf kapely, skladatel, textař, prodavač.